Vila i frid min älskade

Något otroligt hemskt har hänt idag.. mina tårar kan inte sluta rinna..
Min älskade katt Elvira har blivit påkörd!

Jag kan knappt skriva nått, jag är så chockad!

Varje gång hon har varit borta i ett par dagar så har jag gråtit floder, men hon har juh alltid kommit tillbaka..
Idag kom hon inte tillbaka...

Ist får jag ett samtal, från min bror, som säger att en tjej har hittat en katt påkörd på stora vägen..
Hon undrade om han kände igen henne..
Han ringde mej och frågade om jag saknade en katt... nä sa jag, eller jo Elvira är inte hemma..
Hon hade vara varit borta 1 dag så jag hade inte börjat fundera...
Jag fick gå bort till stallet och där låg hon.. stenhård i en sopsäck...

Vi har begravt henne, vid ett träd.. Hur sjukt det än låter så hade jag hellre velat kremera henne och haft kvar hennes aska!! Men jag har tyvärr inte råd!  =(

Nä nu kan jag inte skriva något mer! Ser knappt vad jag skriver för tårarna rinner...

Jag saknar henne så!!!

JAG ÄLSKAR DEJ ELVIRA!!!! Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta!


Kommentarer

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0