Toksnuva

Fan dååå!!!
Helt jävla idiotsnuvig!!!
Har snuvat hela dagen o det känns inte såå trevligt när man står vid sina kunder!
Känns inte som en förkylning utan mer som allergi för det är mer som vatten som kommer ur nästan.. Trevligt o veta vaa?? HAHA

Måste berätta det jobbigaste på hela dagen.. Jag hade en kund, skulel borsta bort löst hår från nacken på henne och kolla så att det såg rakt o fint ut.. böjer ner huvudet och svosch så bara rann det en fors ur näsan, rakt på min arm, hahahaha! Fy vad äckligt!!! Tänk om det hade hänt när jag tex stog o klippte någons lugg o det börja forsa så där!! Kanske det hade droppat på kundens ansikte!! Blä!! Haha!

Hoppas verkligen att det går över tills imorgon för jag kan inte stå o jobba så här! Så otrevligt! =/

Nu ska jag ta mej lite middag o sen hoppa in i duschen för o sen gå o lägga mej o kolla på tv!
Idol & Heroes blir det!! =)

Kommentarer

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0