Stress stress stress

Oj oj oj!! Mycket som ska göras!
Min kusin gifter sej imorgon! =)
Jag ska göra hans blivande frus uppsättning! Så kl 12 imorgon ska jag vara där och göra hennes hår och innan dess ska jag hinna fixa mej själv oxå!

Har precis testat o göra min frisyr som jag ska ha.. kommer nog inte bli så snyggt men det får duga..
Har bestämt vilken klänning jag ska ha oxå, en chockrosa klänning, axelbandslös,supersöt! =)
Fick låna den av Linda (känner ett par Linda nu, men den jag fick låna av är Crippes Linda)
Tack tack tack!! hehe vet inte om hon läser min blogg ens men man kan juh hoppas!

Så imorgon blir det Rosa klänning, vita eller svarta ballerinaskor! (köpte ett par idag men efter att ha testat dom här hemma så fick jag superont i fötterna så jag kanske lämnar tillbaka dom)
har letat fram ett par halsband oxå som jag ska välja mellan, ska ev. ha en lila/rosa lite fjäril i kaluffsen oxå.. får se hur det ser ut... Får se om jag ens får till en frisyr imorgon!

Nä nu ska jag hoppa in i duschen, har ett ton hårspray i håret + DUST IT-pulver.. uscha!! Hehe
Ska raka benen och klippa tånaglarna oxå..

mycket att göra!

Ska packa iordning allt som behövs till bruduppsättingen oxå!

får se om jag fastnar på bild imorgon, isf slänger jag upp en Outfit-bild! =P

Puss Hej och God nattt!

Kommentarer

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0