Städa städa städa

Usch jag är så less på att städa! Känns som att jag inte gör annat.. iofs är det inte vanlig städning jag gör nu utan jag rensar bland alla mina prylar jag äger!

Satte mej nu en stund o lyssnade på låten jag la in i inlägget nedan! Hur bra som helst!
Fast det är såå jobbigt att lyssna på sorgliga / lugna låtar!
Då börjar tankarna fara runt i huvudet på min älskade E !! Saknar henne otroligt mycket!
Att Ragnar kom in i mitt liv var ett plus kan man säga, för jag har fått lite annat att tänka på!
Han kom vid rätt tillfälle om man säger så!

Nej nu ska jag fortsätta rensa!

Sen ska vi åka till David i stockholm! Han har fest men det blir lugn för min del!

Hej så länge!

Kommentarer

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0