Stackars min Pälskling!!!

Min älskling pälskling är sjuk! =(
Hon bara ligger o ser seg ut, hon är varm och ser så ledsen ut!

Hon är annars en katt som så fort hon hör kylskåpet öppnas så ska hon komma och äta, hon vill ha ALLT som man själv äter och hon hoppar upp på matbordet o vill äta på tallriken!
Hon t.o.m sliter / biter / river upp brödpåsen och äter brödet om man glömt påsen framme på köksbänken!

Nyss öppnade jag kylskåpet, hon rörde sej inte en millimeter..
Jag tog fram mjukost, bröd, juice.. Hon ligger fortfarande stilla..
Jag plockar ur brödet ur påsen och lägger på tallriken, lägger på mjukost... helt stilla...
Jag går till kylskåpet och tänker att NU måste hon juh ta tillfälle att äta på min macka.. men icke!! =/
Hon ligger fortfarande stilla och bara tittar på mej och sen på mina mackor...

Nu sitter jag vid matbordet, fortfarande ingen älskling i sikte!

Hon måste ha ätit nått tokigt, har det inte blivit bättre när jag kommer hem i eftermiddag får jag ta henne till veterinären!
Hon dricker iaf och det är juh bra!

Stackars min pluttegumma! Älskar henne så!


Kommentarer

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0