Spratteltoken ragnar

Hahahahahaha, ragnar är bara så galen!
Han sprattlar som en tok så hela jag är söndersprattlad!
Sen så helst plötsligt så kan han ligga hur stilla som helst i knät på mej medans jag sitter vid datorn.. och så snuttar o slickar han mej på armen! *Gull gull*

fick hem inbjudan igår till 30-års fest! Brors fru som fyller och det ska vara kändismaskerad!
Undrar vad man ska klä ut sej som... Dte måste var en känd person som var känd nånstans mellan 1978- 2008...
Ska på Hollywoodfest nästa helg oxå, samma där.. maskerad som gäller.. fast där an man vara vem man vill, inga spec årtal o så..

Marilyn Monroe (stava??) sa Emelie på jobbet och det lät bra tycker jag men då har jag ett problem.. jag kan bara vara det på ena festen isf... pga att hon var känd på typ -50-talet eller nått... Skulle vara skönt o vara nån som man kan vara båda gångerna så slipper man fixa 2 olika sorters utklädnader.. kommer enså inte vara samma folk på båda festerna..

har ni nå tips??

Kommentarer

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0