Rymlingen Ragnar

Igår ringde jag till en viltvårdare och frågad vad vi skulle göra..
Vi ska ha den inne så länge tills den verkar må bra och kan äta själv, för just nu äter den ju bara "kattmjölk" och inte sånt som hon viltvårdaren sa att den kunde äta, som tex knäckebröd, sallad, morötter o så... 

I morse när jag gick in i det rummet som vi har honom i så hade han rymt!
Jag letade o letade och tyvärr så har vi miljoner grejjer i det rummet så vi håller på och ska göra om det till vårat nya sovrum..

Iaf tillslut så hittade jag kiss på golvet, hehe!
Så jag letade runt om det området och gissa vart han satt??
Jo i våran garderob som vi har monterat upp men ännu inte satt på några dörrar!
Han satt där längst in bakom min kjolar, hihi! *söt*

Kommentarer

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0