Ragnar

Matade Ragnar med lite kattmjölk nu här på kvällen.. lite drack den, eller drack.. vi tryckte in en matspruta i munnen o tryckte in lite!

Var ute o tände ett ljus nu vid älsklingens grav! *SAKNAR*

Nu ska vi se på IDOL och sen ska jag försöka sova för imorgon är det jobbdax, hoppas för guds skull att jag klarar av dagen imorgon utan att behöva gråta!
Som tur är så ska vi ha Färg-kurs några timmar så det är skönt!

Snälla chefen tyckte juh att jag skulle gå hem tidigare i måndags, så det gjorde jag eftersom jag var så otroligt ledsen!
Hade juh jobbat in 4 timmar förra veckan så det gick jämt ut kan man säga..

Jag hatar att sova, jag drömmer bara dumma drömmar hela tiden och vaknar mitt i natten... =(
Men så blir det när man förlorar nått som man älskar så otroligt mycket!

God natt!

Kommentarer

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0