Min Helg

I helgen har jag gjort en hel del!
I lördags så städade/rensade jag nästan helt klart här hemma!
Nu är det bara lite kvar och en hel del sopor som ska slängas!
Sen på kvällen så bar det av mot Tyresö för fest!
Innan vi åkte så stannadevi till på MAX o käkade, det blev Nuggets för min del och dom varjuh hur goda som helst! Har bara ätit det typ 1 gång innan på MAX o det var jättelänge sen!
Så det kommer bli mer MAX-Nuggets för min del igen! Hehe

Vi åkte från Sthlm kanske vid kl 1 på natten och somnade kanske vid kl 3... somnade kl 3 natten till lördag oxå så man har inte sovitsåå mycket i helgen... o det märks för jag är astrött!

Igår (söndag) så fortsatte jag mitt rensande litegranna och så hämtadejag en kaninbur till Ragnar!
Sen på eftermiddagen så åkte vi till sambos mamma o käkade middag! Mums!!

Ragnar trivs otroligt bra i sin bur! Han har öronen uppåt hela tiden och är inte alls nå rädd!
Ska försöka fixa upp en bild på honom sen!

Kommentarer

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0