Läggdax, Linda är en trötter

Hemkommen från ett underbart bröllop! =)
Supertrevligt var det, jättegod mat och trevlig stämning!
Tyvärr så svek vädret idag men det blev kanon endå tycker iaf jag!

Jag åt som en galning för allt var så himla gott, här kommer en bild på min tallrik, haha!



Iaf, dagen började kl 8:30 för min del.. Jag gick upp, plockade fram alla kläder o så..
Började locka mitt hår, som tog ett bra tag, väl när det var lockat så började jag fästa upp det i bak.. vilket inte var det lättaste kan jag juh lova.. man ser juh inte sej själv i nacken direkt och jag hade inget nackspegel här hemma..
Hur som helst så blev det tydligen skitbra för jag har fått så mycket kommentarer idag ang mitt hår!! Kul! =)

När jag hade fixat mitt hår så slängde jag i mej lite frukost och sen packade jag ihop alla 1000 påsar som jag skulle ha med mej.. Så åkte jag in till stan o började med brudens uppsättning!
Det gick jättebra och jag hoppas hon blev nöjd, det verkade så iaf! =)
Sen bar det av upp till kyrkan, där var vi i ca 45 min skulle jag tro o sen bar det av ner till festlokalen!
Där vankades det b.la supergod mat, presentöppning, tal och lite dans,dock dansade jag inget, hehe!
Supertrevligt som sagt!!

Åkte därifrån vid 21:15 och nu är jag astrött så jag ska försöka sova!
Niklas sitter o spelar Guitar Hero på full volym... så jag får se hur det går o somna, hehe! =P

Hoppas ni läsare ha haft en lika underbar dag som jag.. dock tror jag inte att ni kan ha haft det för jag har verkligen haft en jättebra dag!! Svårt o slå denna dag skulle jag tro! Hihi ! =P

God Natt på er! 

Kommentarer

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0