Kokta ägg

Sitter o mumsar på ett kokt ägg med Dillmajonäs på!  =)

Har varit sjukt mycket på jobbet idag, från kl 10-18 var det non-stop med kunder!
En del idioter finns det! Gå för FAN inte till frisören om du inte har en aning om hur du vill ha det!
Och vill du att frisören ska komma med tips så sitt inte o bara svara "vet inte" när man tipsar om nått..
Jag bara HATAR det!!
Kunden idag sa bara "VET INTE" och "OKEJ" och det där Okej:et var inte ett vanligt okej utan ett utdraget okej med ett ? efter.. som typ "ööhhh är du dum ihuvet"-okej??     IDIOT!!

Nu ska jag fixa dipp och popcorn tror jag! Länge sen jag åt det nu!

Har för övrigt idag när jag kom hem börjat ta tag i alla prylar jag har! Av ca 10 punkter så har jag idag gjort 1, hehe!

Kommentarer

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0