Kan inte sluta gråta

Vi åkte iväg till Linda & Crippe igår, Niklas ville att jag skulle komma hemifrån så jag slapp tänka så mycket..
Jag tänkte en hel del iaf kan jag lova, och det är så jobbigt!
Men skönt att få komma bort en stund iaf.. Och deras son Razmus var så rolig så jag fick skratta lite iaf! :)

Som tur var så somnade jag iaf igår.. var helt utmattad av att ha gråtit !
Men nu sitter man här o är ledsen igen, kan inte tårarna bara ta slut??

Innan jag vaknade precis så drömde jag.. jag drömde att Elvira inte alls hade dött och att hon satt utanför dörren och väntade! men så var det juh inte... =(

Det kommer bli asjobbigt, hur sjukt det än låter, att öppna kylskåpet första gången idag!
För så fort jag öppnade det så var hon där, hon ville äta vad jag än åt!
Och när jag stod o gjorde frukost så skulle hon ställa sej på bakbenen och sätta klorna i benet på mej för hon ville smaka! Sen hoppade hon upp på bordet o ville ha min mat!

Fy vad jobbigt det här är!!! Att man kan sakna en katt så här! Men hon var juh som mitt lilla barn!
Hon var lite "efter" om man säger så, men det var det som gjorde henne till den hon var!

Nä nu måste jag gå upp o väcka Niklas, måste prata med han!

Kommer nog bli en hel del inlägg här i bloggen om det här, jag måste få skriva av mej på nått sätt!

Kommentarer

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0