Idag är det Hollywood som gäller

God Morgon!
Har varit vaken en liten stund nu och börjar fundera på allt som ska hinnas med idag!
Så här kommer en liten lista:

* Hoppa in i duschen
* Raka benen
* Tvätta håret, eller kanske gör det på salongen?
* Klä på mig
* Prova outfit för i kväll
* Åka in till stan
* Köpa rött läppstift, strumpbyxor (+ "guld"-halsband till Niklas)
* Gå till Salongen och få håret upprullat och fixat
* Åka hem
* Färga Niklas hår mörkbrunt och prova frilla på han
* Äta mat
* Klä på oss våra outfits, sminka mig ala Monroe!
* Åka ut på Festen med kul Hollywood-tema!!! =)

PARTY PARTY!!!!

Just ja, jag trodde juh aldrig att jag skulel kunna hitta en VIT kostym till Niklas (Han ska vara John Travolta i Saturday Night Fever)... MEN, efter att jag letat överallt, secondhand, Tradera, Blocket.. You name it... Så hittade jag en på en secondhandaffär som jag helt glömt att den fanns! Livets Ords Secondhandaffär, Helping Hand!
Hallelulja, nu tror jag på gud! Hehehehe! ;)

Oj shit måste skynda mig! Ska vara på salongen kl 13 och innan dess har jag juh en del att göra!!

Ha en trevlig lördag!!!


Kommentarer

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0