Hej Hej Hallå

Hehe MAX är juh sååå gott eller hur Lina?? =P
Igår efter jobbet blev jag så himla sugen på MAX, Nuggets såklart!  ;)
Sen gick det över, var inte alls sugen längre.. Men så skulle jag gå förbi jobbet o ta sällskap av Linalajnen till bilen och då frågar hon om jag inte är hungrig.. Kände efter o visst fan var jag det, hehe!

Åt så jag höll på o spricka! HAHA

Roligast var juh innan vi skulel äta.. Då stannade vi o tankade bilen.. Jag går in o betalar o hoppar in i bilen o åker iväg..
Men jag tyckte det lät så konstigt om bilen.. detvar lixom nått som klonka på den.. Kollar i backspegeln och där är tanklocket öppet fortfarande o ut hänger "pluppen" som man ska stänga igen tanken med!! HAHAHAHA!
Som tur var så tankade jag precis brevid Max så det blev ingen lång tur med hängande tanklock!

På lunchen idag sprang jag som en tok på stan för jag MÅSTE hitta en vit kjol!
Ska juh på maskerad i helgen och min klänning som jag har är inte 100%.. Skulle hellre vilja ha en vit kjol + vitt linne!

Ringde mamma igår kväll för jag kom på att hon kanske har nån vit kjol, och det har hon!!
Hon ska ta med den in till stan idag och jag hoppas verkligen att den skulle funka!!

Idag ska jag luncha med Jenny & bebis William! undrar vart vi ska gå idag.. senaste gångerna har det blivit Riffifi-pizzabuffé! Mums! fast det känns som om att vi kanske ska ta nått annat idag! =P
Hon får  bestämma!

Nä nu måste jag göra mej iordning!
Ska ge Ragnar mat oxå! Han stormtrivs i sin bur och han äter som en galning! =)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0