Harungen Ragnar

Känns skönt att ha nått annat o tänka på, något att ta hand om.. men visst skaver tankarna inne u huvudet endå, det kan jag inte förneka! Jag saknar henne och jag drömmer om henne VARJE natt!

Igår försökte jag prata med Niklas om att jag verkligen behöver en liten långhårig katt!
Jag förklarade att självklart kommer den inte kunna ersätta E men jag skulle må så mycket bättre..
Han sa NEJ NEJ NEJ!! =( och då blir jag så ledsen igen! Han tycker att det skulle vara elakt mot den nya katten för den skulle bli utmobbad och slagen av dom andra 2 katterna vi har här hemma..

aja iaf så skulle jag mata Ragnar igår, satt därmed lilla medicinsprutan o tryckte in lite i munnen.. gick rätt så bra men sen kom jag på en annan idé!
Jag la Ragnar på mina ben, kupade min hand framför nosen på honom och la lite mjölk där! Tillslut så började han äta!! =)
Supergulligt och tungan flög ut ur munnen lite då o då! hihi

Ska snart gå ner o mata honom igen och då ska jag inte anv.medicinsprutan alls utan bara mata genom handen! =)

Kommentarer

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0