Good Morning

Verkar som min snuva är en liten förkylning iaf, för jag är fortfarande snuvig!
Men skönt att det inte är mer än det!
Snart dax att åka in till jobbet och jobba häcken av sej, för på fredagar brukar det vara massor, hehe!  =P
Sen ska jag hem och börja rensa bland alla mina gejjor!
Min älskling här hemma mår inte bra av att jag har så mycket prylar och jag vill juh att han ska må bra så det är bara sätta igång o rensa! Jag tror nästan jag måste börja hyra ett förråd någonstans för så mycket saker har jag som jag tror att älskling vill att jag tar bort! =/

Måste göra mej iordning nu!

Men ha en bra dag alla!!



Just ja, idag gifter sig Danne & Martina!! Grattis Grattis till dom båda!! =)

Kommentarer
Postat av: hejJENNA

äh, hon klippte bara som en potta.

aa, växer väl ut snart.

i hope!

2008-09-12 @ 18:49:42
URL: http://gucciime.blogg.se/

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0