God Morgon God morgon!!

Nu har man varit vaken en liten stund.. Typiskt att man inte kan få sova länge den dag man är ledig!! =(  *morr*
Idag ska jag iaf göra en hel del!

Min lilla lista för idag:

* Äta frukost
* Göra mej iordning
* Åka in till stan (kom ihåg o ta med klänningar)
* Åka till mitt gamla sälj-jobb och försöka få min lön som är försenad sen den 25:e JULI
* Köpa en liten hårtrimmer (Ska ha grym rabatt eller få GRATIS tycker jag eftersom jag väntat på min lön så länge)
* Åka till banken
* Åka till IKEA
* Åka till "Här för frisör"
* Åka hem till Linda & Crippe
* Åka hem och äta middag
* Kolla på Tv
* Sooova *snark snark*


Vad ska ni göra idag???

Kommentarer

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0