gäääsp

Hallå där!
Vaknade som vanligt tidigt idag..är juh ledig tisdagar & torsdagar o då borde jag få sova ut, men det går inte!
Man är som en inställd klocka! =(

Har inte uppdaterat på ett par dagar nu.. i tisdags så hann jag nästan med allt som stog på min lista, några saker som jag missade men det kan jag göra i helgen ist...
Jag hämtade upp Niklas och så åkte vi tillsammans ut till Linda & crippe, där blev det middag, falukorv med potatismos, det var gott! Sen satt vi kvar där en stund och pratade och sen åkte vi hem!

Igår var det jobbdag, ganska lugnt var det och det var ganska skönt, men på slutet av dagen hade jag en behandling och jag fick så ont i nacken/axlarana!! =(
Som sista kund hade jag en engelsktalande tjej, haha jag är verkligen såå dålig på o prata engelska, så det enda jag typ sa var: Is it okey?? HAHA!!  =P
Så svårt med frisör-ord på engelska!

Chefen undrade om jag kunde komma in o jobba en stund idag så jag ska åka o jobba mellan 14-18, nice med nån krona extra i kassan! =)

Jag vill juh börja jobba mera, för just nu jobbar jag bara 60%.. skulle iaf vilja komma upp i 80%..
Hade typ blivit "lovad" att få börja jobba mer på salongen, 10 tim extra / vecka i slutet av augusti.. men så blev det inte... =(
Nu sa chefen att ok kanske att jag kan få börja jobba mer i December, eller Januari.. Så jag vet inte hur jag ska göra.. Ska jag söka ett extrajobb nån annan stans?? Blir lite jobbigt på så sätt att om jag nu får börja mer nere på salongen i dec så hinner jag juh bara jobba typ 1 månad på ett annat jobb o sen måste jag säga upp mej för det är juh säkert typ 1 månads uppsägningstid.. känns rätt ovärt..
Aja jag får fundera lite på hur jag ska göra, jobba mera behöver jag iaf för pengar behövs!

Nu ska jag gå upp ur sängen och gå ner o äta frukost!

Kommentarer

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0