fortfarande ledsen

Snälla, kan jag inte få bli glad igen??
Jag hatar att vara ledsen!
Men vad ska man göra, min älskling kommer aldrig mer komma hem och det gör så otroligt ont i hjärtat!! ='(
Idag åkte jag till jobbet och hade ett par kunder, det gick rätt så bra men när jag hade sista kunden så fick jag panik!
Jag ångrade mej så mycket att vi begravde Elvira här hemma! Jag ville bara åka hem o gräva upp henne!
Jag ville åka med henne till veterinären och kremera henne!
Jag fick upp bilder i huvudet på hur hon såg ut när jag fick henne i påsen.. alldeles stenhård och utan ögon och en torr tunga som låg utanför munnen! *gråter*

Min älskade lilla gumma!! Det finns ingen finare än du!

Har precis suttit o fört över alla bilder som jag har på datorn till en spec. mapp som jag ska bränna ut.. klarar inte av o se bilder på henne! Hon var så fin!

Köpte en blomma som jag satte på hennes grav, måste fixa till där lite finare sen till helgen..

Sen känner jag att jag vill ha en ny katt, en ny långhårig!
Visst, självklart kommer INGEN annan katt kunna ersätta Elvira, men det skulle kännas så mycket lättare!
Det har alltid varit 3 katter här hemma, nu saknas det en!
Självklart älskar jag mina andra 2 katter men Elvira var speciell och hon var min favorit! taskigt kanske, men så var det!
Hon påminde mej så mycket om in barndomskatt och hon blev juh till i mamma katts mage ca 1 månad efter att min barndomskatt avlivades, alltså var Elvira ett mirakel !

Kommentarer

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0