En packad Marilyn Monroe

Hallå där!

Hade sååå kul igår! Väldigt lyckad fest måste jag säga!
Kul folk, skön musik och sen blev det en del dricka för Marilyn Monroe! ;)

Robotdans fick jag se oxå, massor! *me like*
Försökte lära mej men det gick inge bra alls! Hehe

Iaf så är jag så sur på mej sjäv för jag glömde kameran hemma igår!!!
Men som tur var så hade juh en del andra kamera med sej så man får nog tag på nån bild iaf!
Slänger upp nån här sen så får ni se hur jag såg ut!

Idag så mår jag sisådär, rätt sliten kan man juh säga.. fast jag mår bättre än jag trodde jag skulle göra!

Var tänkt att jag o Lina skulle testa Sushi idag.. Men jag får nog inte ner det i min mage så det får vi ta en annan dag gumman!!
Ska ev. till henne iaf idag och baka nått kul.. Skulle behöva slänga en hel del sopor oxå..
men jag är sån där som helst intesätter sej bakom ratten dagen efter fest.. även fast det går bra o göra det efter ett antal timmar.. Hehe.. Jag är en fegis! =P

TACK för en skitkul fest!
Jag hoppas verkligen att det blir mer fest inom snar framtid! =)

Kommentarer

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0