En liten harunge

Vet ni vad... Niklas ringde mej för en stund sedan o sa att han har en liten harunge i sitt knä inne i traktorn!
Idag kör han o plöjer åkrar och han måste ha plöjt över ett harbo... :( Stackars harar som förlorade sitt hem!
Iaf så tog jag hem den lilla harungen som Niklas döpte till Ragnar, hehe!
Just nu får han bara bo i en banankartong med lite gräs i och jag tror inte han trivs nå vidare bra.. Men niklas ska bygga iordning en bur åt han sen så han kan hoppa runt "fritt" på gräsmattan!

Jag mår inge vidare bra idag, ont i huvudet och ont i magen, hoppas jag inte blir sjuk!

Sen gör mitt hjärta ont men det kommer det nog göra ett bra tag här framöver, tyvärr!!

Saknar dej min ängel!
Men jag VET att du har det bra uppe i katthimmelen!

Kommentarer

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0