Då var helgen över

Haft en superbra helg!!

I lördags så klippte jag kusin och hans blivande fru och en kompis..
Efter det så ringde Niklas och sa att vi skulle åka ut till Crippe & Linda på middag!
Åkte hem och gjorde mej iordning lite snabbt och sen åkte vi dit.
Dom har köpt hus precis, ett hus som jag var och kollade på när det var visning, funderade på o köpa det, hehe! =P

När vi kom dit så blev det tacogratäng med sallad och nachochips o massa mums!
Där blev vi kvar till efter midnatt och vi satt o snacka massa gojja! Supertrevligt verkligen!! =)

På söndagen så kom mamma o pappa hit en sväng, sen kom Niklas mamma ut hit oxå.
Pappa, Niklas och hans mamma drog ut  i skogen en sväng för o se om det fanns nå svamp, och jag o mamma var hemma o pysslade lite.. Nån svamp fanns det nästan inte... så mamma o pappa åkte till IKEA och köpte lite så dom kunde ha till middagen, hihi! =)

Jag åkte oxå till IKEA, köpte ett väggskåp till min Laptop.. För just nu sitter jag vid köksbordet och det är inte så lyckat... Blir lätt en massa skitsaker över hela bordet så man kan knappt sitta och äta middag här.. =/

Sen åkte jag hem och började hacka grönsaker.. Linda & Crippe och deras son Razmus skulle nämligen komma på middag hos oss! Vi kör varannan dag! Hehehe!  =P
Jag hade juh köpt med mej  massa tacofärs dagen innan som inte behövdes så det fick bli vanliga tacos den här gången.. lite lika mat kanske men det var sååå gott! tycker jag iaf!

Tack för en supertrevlig helg Crippe & Linda!!!

Har tappat bort min sladd till Kameran så det blir inga bilder idag...

Kommentarer

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0