Aladdin-ask för 18kr

Oj vilken dag! Ganska lugnt på jobbet har det varit iaf på förmiddagen.. men på slutet av dagen så blev jag försenad med en kund och då blir man sen hela tiden.. Iaf så blev jag helt slut av det.. Jag typ klippte i dimman.. kände mej vädligt osocial och tyst och jag tappade lite smågrejjer o så.. aja skitsamma..


Haha sen hände nått nice iaf.. Så dagen slutade bra hur som helst..

Niklas sms:ade mej o skrev att han gärna ville att jag skulle köpa en Aladdin-ask åt honom..

Jag ringde upp han o sa att jag har inte råd o lägga 80kr på en chokladask.. Han sa att han kunde ge mej dom pengarna sen när jag kom hem.. Så jag tog en ask ur hyllan på affären och gick till kassan..

I kassan så blev jag sugen på "Läkerol Fresh Drops- Salvi", så jag tog o la en sån på rullbandet oxå.. eller jag lade den uppepå Aladdin-asken.. så var det min tur.. *Plip* - 18kr blev det då, sa hon i kassan.. Ööhh tänkte jag.. 18kr.. hhmmm.. aja ok.. sen så tänkte jag inte mer på det.. drog mitt kort och tog min Aladdinask o Läkerol-ask o gick...

Väl ute så kom jag på.. HAHAHA jag betalde nyss BARA 18kr för en Aladdin-ask o min Läkerol.. hahahaha!! Galet! =)

Så när jag kom hem så sa jag till Niklas att han kunde få chokladen GRATIS.. ååhh tack sa han och pussade på mej..
Då började jag fnittra.. kunde juh inte hålla mej, haha! Så jag berättade som det var!  =P
Han som tyckte att jag var sååå generös, hehehe!!

Så kan det gå!


                                           


Kommentarer

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0