Lite uppdatering

Jag har inte mått nå vidare bra på sistonne och mår väl inge vidare nu heller, därav min dåliga uppdatering!

Iaf så var festen i lördags väldigt kul och jag käde att min outfit var lyckad! =)
Typ alla på festen var seriösa o hade klätt ut sej så det var juh riktigt kul!
Det fanns allt möjligt där, Elvis, Travolta, Uggla, Hefner, Playboy-bunny, Bingo, Pitt, Beckham, Pink m.m.m...

Idag ska jag uträtta lite ärenden och sen ska jag på massage! Ska bli så skönt!
Och så ska jag få äta middag hemma hos mamma o pappa! :)

Nu ska jag äta frukost och sen ska jag försöka röjja lite här hemma!

Nästa torsdag, den 23:e Oktober så har jag o Niklas varit tillsammans i 7år!! *Galet länge*
Men tyvärr så är vi inne i någon jävla skitperiod nu och det är därför jag mår så jävla dåligt!
Jag har knappt sett honom på 2 veckor känns det som och det gör ruskigt ont i hjärtat! :'(

Jag älskar ju dej!

Kommentarer
Postat av: Ella

Kolla in dessa sidor! Detta är helt otroligt! Man kan få massa gratis! Detta är inget skämt och det är ingenting som kostar dig överhuvudtaget. Har själv redan fått 400 kr, 650 på HM, en Grey´s Anatomy box och snart får jag ett presentkort på 150 kr på KICKS mm. Så detta är inget traditionellt kedjebrev där man aldrig får någonting utan det funkar vekligen!



1. Här samlar du lätt ihop poäng som du sedan byter mot presentkort från H&M eller Gina Tricot. Det är verkligen en lönsam sida! Jag har redan fått ihop 650 kr i presentkort.



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=33537



2. Den här värvar man andra, men det är väldigt lätt att få ihop poäng. ( Man behöver endast 1 poäng+ 7 värvade för att få sin första pryl ) Denna sidan är en av mina favoriter för det går så fort att få sina saker. Själv har jag fått 25 lotter och Greys anatomy boxen.



http://www.gratisgen.se/?ref=94662 eller uppge nr 94662 när du fyller i din medlemsansökan så kan du får mer poäng.



3. Denna sidan är mina andra favorit. Hur smidigt och lätt som helst att samla ihop poäng som man sedan byter mot riktiga pengar. Du får dina pengar insatta på ditt konto eller i ett brev på posten. Man kan väldigt snabbt komma upp i höga summor! Jag har redan fått ihop 400 kr!



http://pengargratis.se/?r=4075



4. Detta är på samma sätt som gratiskläder men istället får man presentkort på KICKS. Där får man även poäng för att logga in och svara på dagens fråga, vilket gör att det går ännu snabbare att komma upp i poäng :)



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=137248

2008-10-16 @ 13:48:22

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0