Lilla Ragnar dör nog snart

Snart tror jag att Ragnar håller på och dör.. Han har blivit som förlamad i bakbenen och släpar sej fram.. men han äter som vanligt och slickar på mina fingrar...
Jättekonstigt.. Jag gick in o lyfte upp honom.. han ville ner så jag la in honom i buren igen.. o då var han sådär..
Han var superstressad... Usch vad tråkigt det här är! MIn fina lilla hare Ragnar!
Jag hade lovat mej själv att inte fästa mej för mycket vid honom, men jag ha nog gjort det iaf...
Om han inte ser ut att må bättre imorgon så kommer nog Niklas ta bort honom.. =(
Men vi vill juh inte att han ska lida!
Nu sitter jag o googlar på förlamade bakben på kanin.. ska se om jag hittar nått om harar oxå.. men tror inte det direkt..
Fanns iaf en sjukdom som kaniner kan få så där fort, där bakbenen förlamas, sen frambenen o sen dör den... =(

Kommentarer

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0