.... ingen rubrik ....

Hejsan!
Idag har jag fått sovit iaf.. eller jag vaknade juh vid kl 6 men sen vid kl kanske 8 så somnade jag om igen o vaknade inte förän kl 12:30!! *skööönt* =)

Mår lite bättre idag, men fortfarande helt tung i kroppen!
Får vila upp mej ordentligt i helgen nu o förhoppningsvis så är jag frisk tills på måndag!

Just det ja, jag har glömt berätta att Niklas bytte sin Seat Leone FR i förrgår mot en peugeot 106 Rallye + pengar..
Jag saknar SEAT men jag har juh alltid velat ha en Rallye så det känns bra!
Tyvärr så har man juh inte kunnat köra den nått eftersom man ligger sjuk men så fort jag blivit frisk så sk jag ut o rasta den, hehe! =P
Den är chippad o grejjer så den går skitbra! Går juh inte o jämföra med Seaten eftersom den hade turbo, men för att vara en ikketurbo så går den skitbra! =)

Just nu är det juh niklas som äger den men jag sk få köpa den av honom som det ser ut.. eller så står han kvar som ägare men jag kommer köra den mest.. vi får se hur vi löser det...

Nä nu sk jag kika lite på Tv...

Hej så länge!

Här är Peugeot 106 Rallye (Seat i bakgrunden)

Kommentarer

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0