Aldrig mera Sushi!!

Fy tusan säger jag bara!!

Jag och Lina var och skulle testa sushi idag... Åkte till det ställe som vi har hört ska vara bäst i stan..
Beställer in 6 bitar var... Jahapp, hur gör man nu då?? ;)

Aja vi sätter igång o blandar soja med wasabi.. Doppar o stoppar i munnen.. Fyyyyyyy vad äckligt!!!
Kräkreflexerna kom igång på mej kan jag juh säga!! Blää! HAHA

Sjögräset runt kunde man juh inte ens äta.. ska man äta det?? Någon som vet? Och fy vad det luktade illa!! =/

Nu har man juh iaf testat och jag kan bara säga ALDRIG mer Sushi för min del.. Inte för Linas del heller skulle jag tro!!?? =P

Efter dom halvätna sushi-bitarna så var vi juh fortfarande hungriga, så vi drog o käka en halv pizza var! Hehe
DET satt bra i magen!!

Bilder kommer strax!

Kommentarer

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0