* Hus * Katt * Framtid *

Oj vad mycket som snurrar i min hjärna!
Niklas tycker att vi ska köpa huset vi har budat på.. Jag tycker att det blev för dyrt, men jag älskar huset!
Jag tror att säljarna själva har varit inne o triggat upp budet för det blev lite skumt där ett tag.. hhmm..

Jag saknar Elvira så jag tror att mitt hjärta snart ska spricka o gå sönder i tusen bitar!
Hittade en supersöt långhårig kattunge som jag ville ha... Men jag får inte..
Jag får väl vänta tills vi flyttar in i huset.. om vi nu köper det... då SKA jag ha en till katt o där med basta!!
Niklas tror att en ny katt skulle betyda kattbråk.. Att våra 2 katter vi har nu kommer jaga bort den nya lilla kattungen..
Men flyttar vi till det här huset så kommer vi nog få lov o ha våra katter som innekatter.. huset ligger nämligen bara kanske 20 meter från en STOR väg.. iofs så ärdet 50km/h precis där men typ ingen kör det...

Framtiden.. jadu.. jag är så splittrad.. det måste bli bättre annars vet jag inte vad jag tar vägen!
Bra o köpa hus nu?? jag vet inte.. jag vill men jag är samtidigt rädd!

Jag funderar sönder min hjärna och mitt hjärta håller på o spricka.. bra kombination va???

Haha vilket kaos det var idag! Tyvärr kan jag inte skriva vad här.. säger ett ord bara: RASIST-jävel !!      *ARG*

Kommentarer

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0