Hemma i sängen

Åh vilken skön dag!!
Har bara legat i sängen typ hela dagen.. skulle behöva gå upp o städa lite..
Satt igång en diskmaskin iaf!  =) hehe
Kunde ha fått sovit lite längre dock, vaknade kl 8.. suck..
Men somnade faktiskt 1 timme ungefär mitt på dagen, haha!

Niklas var så snäll så han bytte däck på min bil igår, och så hämtade han mej på jobbet... Puss på dej! =)
Fick juh lov o åka buss till jobbet igår eftersom jag hade sommardäck på bilen, för när vi skulle byta till vinterdäck så var min bil insnöad på gården, haha! Men nu så, nu har jag vinterdäck på!

Nu ska jag ta o äta min goa macka med ost och gurka på och dricka mitt goa glas med trocadero!
liite sen frukost kanske, haha!

Längtar tills på fredag, då är det julbord! Mums!

Kommentarer

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0