Här vare dött....

Sorry att jag inte har bloggat på ett tag... jag är i en väldigt dålig period... riktigt deppig och så..
men det blir nog bra snart..

I dag har jag fixat håret på min kusin o hans fru, klippning på kusin och klipp + slingor på hans fru! Supersnyggt! =)

Sen åkte jag med mamma och pappa runt och tittade på ett par affärer o så käkade vi på DAX.. inte MAX utan DAX, hehe!
Det var mumsigt så nu kommer man vara mätt ett bra tag!

Igår så gick jag efter jobbet med Gloria och käkade lite onyttigt, på MAX! Hehe ;)
Nuggets-mål med goda dipper!
Jättetrevligt var det, käka mat o snacka lite gojja! =)
Vi som eg. bara skulle fika lite.. men det får bli nästa gång!

Ikväll så ska vi titta på Saw 5 och bara ta det lugnt!
Imorgon vill jag åka på en husvisning och sen behövs det lite städning här hemma oxå!

Ha en bra helg!

Kommentarer

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0