hallå i stugan

Varit vaken sen kl 8 idag oxå då.. hallååååå, jag är juh ledig kan jag inte få sova??? =P Hehe

Idag ska jag bara ta det lugnt o så ska jag bege mej ut med bilen för första gången sen snön kom..
Ska ta en tur till gränby Centrum, för igår invigdes juh den nya delen med massa nya affärer o så!! Nice!!

Gränby C är bra, där finns mycket o mer kommer det juh bli.. tror jag läste att dom satsar på 200 affärer!
Skönt att slippa åka in till stan o betala massa i parkeringavgift och skönt att ha allt under samma tak så slipper man gå ut o in, spec. nu på vintern! =)

Nä dax att gå upp ur sängen o tvätta håret o så.. Mitt hår blir flottigt snabbt nu märker jag.. är så torr i hårbotten så det kliar.. o kliar man så blir det fett ist! Suck...

ha en bra dag!!

puss Hej!

Kommentarer

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0