Dumma mage

Igår fick jag helt plötsligt  superont i magen! Det lixom krampade o jag kunde inte sitta eller ligga hur som helst utan det var bara vissa "ställningar" som fungerade..
Tog en alvedon och som vanligt så somnar jag av den.. det var juh skönt men jag vaknade med magsmärtor ett par gånger i natt!! =(
Nu när jag vaknade i morse så var det lite bättre iaf, men jag är typ öm i nedre delen av magen! Ajje!
och det krampar fortfarande lite.. måste ha blivit matförgiftad eller nått... iofs.. maten jag åt hade jag ätit av i förrgår oxå.. men efter maten tog jag ett par "lösvikts"-godisar. och det kanske var på dom det fanns baciller. hehe

nä nu ska jag göra mej iordning och vid kl 10 ska jag åka in till stan o hämta mamma.. vi ska till banken och efter banken ska jag möta min kompis Jenny på stan så ska vi luncha! =) Hoppas magen blivit bättre då så man kan äta nått!

ha en bra dag!

Kommentarer

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0