Vill soooova mer

Fy vad trött jag är!
Är inte alls pigg på o åka o jobba om 25min, hehe!

Igår så var jag mest hemma, satt o nörda på datan..
På eftermiddagen så kom lite folk ut hit o hälsade på och runt halv 19 så drog Jag, älskling, Sofie & fredrik in mot stan o skulle käka.. Det blev Kina-buffé på Dragon Palace!
Där satt vi en stund o babbla massa om allt möjligt knasigt, haha, jag fick en skratt-attack för nått som inte ens var spec. kul.. Servitrisen som kom ut med min Banan med Glass  sa Banan med GAS!!!! Och hon drog lixom ut lite på ordet "gas", Gaaaaas! HAHA! =P
 (Ni ser, inte superkul kanske men jag skratta som en galning så tårar kom i ögonen)

Sen åkte vi hem och gick o la oss, kollade på nån dokumentär om nån sekt, usch vad hemskt! =(

Sen sov jag o vaknade kl 4 av sambos väckarklocka, svårt o somna om, började fundera på massa skit, somnade om tillslut o nu är jag vaken o är supertrött!

Bye Bye!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hihi ja det var mkt trevligt och roligt =))
Men jag har börjat mitt nya liv idag ;) det har blivit för mkt onyttígt den senaste tiden!

Vilka fina bilder på dig i fonten förresten!
kram

2008-05-05 @ 15:32:02
URL: http://suffi_buffi.blogg.se

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0