vilket väder

Ååhh vad fint det är ute, har dock inte kollat temperaturen än så det kanske är kallt... ?
Men soolen skiner o blå himmel!
Idag känner jag mej lite bättre iaf, mest hosta, snuva o huvdvärk kvar!
Så ikväll hoppas jag att jag känner mej ännu bättre så vi kan grilla lite, jag vill ha grillspett med:
Kött, paprika, champinjon, lök & till det vill jag prova o göra egna klyftpotatisar!
Då blir det inte såå onyttigt! Men man vill juh ha nån sås till.. hhmm.. bea är juh inet spec. nyttigt..
Jag får leta efter nått bra recept som passar till grillat eller så får jag se i affären om det finns nån "smal-sås"!  =)

  

Kommentarer
Postat av: lena

tack=)det gick faktiskt mycket bättre än jag hade förväntat mig, vi var typ 15 pers=)hoppas du blir frisk snart..det är inte kul att vara sjuk när våren står i blom=)den där recepten lätt gott, jag gjorde nått liknande häremdagen,fast utan paprika=) gott!!

2008-05-24 @ 11:09:34
URL: http://lenysik.blogg.se/
Postat av: tina

sv: hehe tycket detsamam här. hon va ju sjukt söt i det men jag hade då aldrig gjort det!

2008-05-24 @ 13:37:04
URL: http://blondina.blogg.se/

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0