Sony ericsson k660i

Hej Hej Hallå!

Nu är jag hemma.. blev mycket idag!

Först vakna jag o tog det lugnt, klippte min bror o sen åkte jag in till stan o mötte Crulle, hämtade ut ett paket o sen åkt vi till Onoff o kollad efter mobil, hittade ingen så vi åkte till Elgiganten och där hittade jag min fiiina mobil !!! =)
En Sony Ericsson K660i (vit / limegrön)
Sen åkte vi o köte en glass på ikea o sen drog jag hem till mamma o pappa (Dock va inte pappa hemma)
Där var min bror, hans fru o två barn, vi fick god mat och sen tårta!
Efter en liten stund behövde dom åka hem men deras dotter stannade kvar med mej och vi var i lekparken o gungade, sen gick vi o blåse såpbubblor o sen åkte vi o handlade lite, hon fick en film av mej, My Little Ponny - Prinsessan.. hehe! Hon är så söt lilla Busungen!

Sen åkte vi hemmåt o nu är jag hemma o nördar vid datan!

Ikväll blir det nog film, ingen utgång.. fast man vet juh aldrig hur det ka ändras!

Hej så länge!

Kommentarer

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0