Snaaaark

Idag blev det en slappardag.. Hade juh sån huvudvärk! =(
Satt inne ett bra tag, sen gick jag ut på altanen och satte mej i min fina knallgröna stol, läste bok o lyssnde på skön musik.. tillslut blev jag så trött så jag hämtade en filt o tänkte vila lite där ute.. somnade såklart! hehe!
och när jag vaknade så var huvuvärken borta!! Tjoohoo!! =)

Drog in till stan o lämnade tillbaka filmen som vi såg igår: Good Luck Chuck!

Den var superbra tycker jag!

Köpte även med mej Max-mat hem! Hehe! *Fy mej*
Frisco-mål fick det bli med plusmeny o 2st green and garlic-dippar! Haha! Frossade rejält! Var juh hungrig! =P

Nu ska jag ta o lyssna på ett par låtar o sen ska jag natta kudde!

Har även försökt få igång mobilblogg hit med min nya mobil men jag lyckas inte så bra.. hhmm!?

God Natt!


Kommentarer

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0