Sista April- party

Hej Hej Hallå!!

Kom hem för kanske 1 timme sen, blev kvar i soffan igår hos kompisarna! =P
Vilken kväll alltså, haha!
Så här började det:

Runt kl 16:00 så började vi grilla, flintastek med bea o skruvade pommes o stekta champinjoner *Mums*
Käkade o hade supertrevligt, blev lite konstiga disskusioner efter middagen och endel att dricka!

Jag har inte druckit sen i september så jag behövde inte såå mycket.. Men jag drack nå shots som var en riktig häxblandning , fyy vad den smakade illa, inte så stark var den men det var inte gott, men killen jag shotta med tyckte den var stark, hihi! =P Det blev nog en 5 sånna under en kort period, sen blev det några cider o ett par shottar med MINTUU

Senare under kvällen så blev det nakendans för några av grabbarna till ljudet av: Drängarna - Om du blir min fru... HAHA helt sjukt kul!! =) Fick en del bra bilder på det men jag vet inte om jag vågar slänga upp dom här även om man skulle ta bort ansiktena....

Sen drog dom flesta och det blev kaos.. Vill inte gå in på detaljer men riktigt läskigt var det och jag kunde knappt sova nått på hela natten, tänk om han hade dött i sömnen... ?

Over and out ! 

Kommentarer

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0