Min kompis Mattias

Hej Hej hallå!

Uppe med tuppen idag kan man säga, nästan iaf..
Vaknade kl 7:30 o var såå trött... älskling skulle upp tidigt o fixa lite grejjer idag så då vaknade juh jag oxå såklart!
Drog en energidricka nu så man vaknar till lite! =)

Igår kom min kompis Mattias o hälsade på, han har flyttat upp till Gävle för o plugga så nu ser man knappt röken av han, så det var superkul att han kom o hälsade på oss igår!
Vi satt o snacka lite o så drog jag o visade han det hus som jag o Niklas är intresserade av!
Men det var ganska så mörkt ute o det fanns inga lampor där inne i huset så vi såg inte såå mycket, haha!
Sen åkte vi tillbaka hem hit o snackade lite mera skit!
Vi får ta oss en tur upp till han nån helg o festa lite med Gävle-folket.. kan man verkligen festa där?? HAHA! =P

Här kommer en pic på Mattias:



Idag ska jag ta det lugnt, sen ska jag på lite lunch/middag hos mamma o pappa, mamma fyllde juh år igår!
Grattis grattis!!!

Skulle vilja åka o ta en picknick någonstans eller bra dra runt på stan o typ käka en glass eller nått, får se vad som händer!

Ikväll vette tusan vad jag ska göra, var lite sugen o dra ut, men jag vet inte jag.. hhhmmm.. får se när kvällen börjar närma sej!

Just ja! Ev. ska jag åka o kollapå lite Gocart-race.. Uppsala Vimmel har nån tävling i sammarbete med BJ tor jag det var och min kompis Fredrik ska tydligen köra! Jag vill oxå!!!! Vem vet, det kanske går att anmäla sej där när man kommer! =P *Hoppas Hoppas*

Nej nu ska jag dammsuga och plocka lite i sovrummet, BOMBNEDSLAGSVARNING!!!

Herrrrååå!!

Kommentarer

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0