Ligger i sängen o myser

så skönt sååå... jag bara ligger här under mitt mysiga täcke o vilar, vaknade för ca 1 timme sen men har inte gått upp än.. eller jo jag gick juh ner för o hämta min dator, hehe!

Igår så kom mamma ut hit o hälsade på, sen kom bror, hans fru och barnen..
Jag skulle klippa deras son! Tppkam blev det, såå snyggt!
Slänger upp en bild på det sen..

Mamma gjorde fläskpannkaka, och bror hämtade lite glass till efterrätt, så det mumsade vi på när jag hade klippt klart!

Sen efter en stund så åkte jag o mamma till Gränby Centrum o glodde, jag shoppade lite kläder..
Kom på nu att jag har varit riktigt dålig med "shopping"-bilder!! Fy skäms Linda! Hehe
Jag får ta o fota det jag handlade igår o slänga upp här sen!

nej nu börjar det kurra i magen! dax o gå ner o göra frukost.. kommer fryyysa ihjäl... bbbrrr...  =P

Kommentarer

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0