Idag var en bra dag

Idag jobbade jag in mest pengar av alla på salongen, haha! Bra jobbat Linda! ;)

Jag har varit snäll idag oxå, fixade en permanentmodell till andra Linda på jobbet! 
Visst blev du överlycklig?? =)

Sen hade jag en del sköna kunder idag! Sånna dagar är bra, såå tråkigt att ha sega kunder o sånna som bara kan säga "VET INTE"... *suck*

Solade efter jobbet oxå, så skönt o vara lite brun tycker jag, man känner sej piggare!
Och snyggare!! ;) Hehe!

Imorgon ska jag jobba hemmifrån igen.. en stund, sen ska jag åka med lite produkter..

Jag vill ha grillfest snart, men först måste det bli varmare ute igen! Så kallt nu juh! *bbbrrr*

nej nu ska jag nog gå upp o lägga mej!

God Natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är såå glad att du fixade perm modellen åt mig... Betyder sjuukt mycke :) Tack gumman :D
ses på fredag :D

2008-05-15 @ 00:10:26
URL: http://lindamotlivet.blogg.se

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0