Hon är tillbaka =)

Min älskling kom hem igår kväll!! =)
Jag gick ut o letade efter henne, "mamma"-katt följde med som värsta hunden och nosade.. stannade jag så stannade hon osv.. supersöt! hihi

Efter att vi gått ett långt varv så gick vi in o väntade, efter 1-2 timmar så hördes ett mjauande utanför altandörren, och där var hon! Min älsklingselvira!!! *Goooos*

Nu ska jag städa i köket, sen åka in till stan för vet ni vad ? Mina brillor har kommit! Tjoohooo!!!
Inge mer dålig syn!! =)

Sen ska jag ringa Lina o så ska vi förhoppningsvis gå o äta en glass eller ta en fika!

Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Du med:)

2008-05-03 @ 22:41:06
URL: http://thetastesofme.blogg.se

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0