Hemma hemma hemma

Japp nu har jag kommit hem, haft mycket kunder idag, eller kanske inte.. eller jo... =P
10st klippningar blev det o det är mycket för mej iaf! Haha!

Så skönt med fint väder tycker jag! Njuter verkligen, älskar vår/sommar!
Ska bli så kul o kunna ha grillfester snart, grabbarna grus måste juh komma då o liva upp festen, jag får spela Drängarna så blir det fart på dom, haha! =)
Om nån av er läser här så skriv en kommentar så man vet att ni lever! ;)

Tydligen ska det bli ännu varmare nu i veckan! Dax o dra fram bikini i helgen kanske o ligga ute o lata sej i solen!

Stackars lilla Elvira, hon har så mycket päls så hon är såå varm! Måste raka av henne lite päls i helgen!
Så kanske hon slipper lite fästingar oxå, plockade typ 10st på henne häromdagen o det är nog minst 5 kvar.. USCH! Har haft på fästingmedel på katterna nu iaf!

Nej nu ska jag snoka runt lite på nätet!

Hej Hej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grillfest o drängarna låter ju fint =)) haha
nice med om man kan börja pressa lite i helgen!
puss

2008-05-05 @ 19:44:55
URL: http://suffibuffi.blogg.se
Postat av: Hannah och Hannah

Ville bara tipsa om vår nya blogg: behöver du eller någon du känner hjälp med en bloggdesign eller header? skriv kommentar eller skicka mejl till oss, så fixar vi det!

2008-05-05 @ 21:30:11
Postat av: Anonym

grillfest å drängarna me grabbarna grus bangar man ju inte på...hehe...
ses i morron. kram kram

2008-05-05 @ 22:20:45
URL: http://salongmaella.blogg.se

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0