God Kväll kära läsare

Nu sitter man här, efter en dags jobb.. ganska så lugnt på jobbet idag var det!
Men det är skönt med sånna dagar oxå!

Idag har jag startat mitt nya liv.. eller mitt försök till mitt nya liv.. Haha
Jag ska försöka gå ner minst 6 kilo... Käner jag mej rätt så kommer det bli så jävla svårt!!
För jag bara ÄLSKAR Delicatobollar & energidricka...
Men jag måste få äta lite sötsaker 1 dag i veckan.. o då får man juh inte överdriva såklart men nått gott ska man få unna sej! =P

Önska mej lycka till!


Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Madde

Lycka till!!
Ses i morgon!

2008-05-19 @ 23:51:52
URL: http://salongmaella.blogg.se
Postat av: Sofie

lycka till! =)kram

2008-05-20 @ 11:11:09

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0