Gäääsp

Här sitter jag vid datorn o gäspar, ska nog ta o göra iordning lite frukost snart!

Iaf igår så kom dom o gjorde rent i badrummet! Enligt sambo så sa han att dom hade vält ner den stora schampooflaskan o att den måste ha hamnat på "pumpen" o därför sprätte det ut överallt... Jaha och??
Jag fattar fortfarande inte hur dom kunde missa alla lila fläckar!! Ren lathet skulle jag kalla det!
Nu här i veckan ska dom iaf börja leta boende så det är juh skönt...
Jag som från början tyckte att det skulle bli kul att ha HONOM som inneboende, men allt har juh bara blivit tokigt ist.. aja skit samma, nu ska jag försöka o inte tänka på det!

Idag ska jag jobba hemmifrån en stund, sen ska jag in till stan o åka ut med lite produkter till en salong..
Och så ringde det en salong från GIMO nyss o ville beställa grejjer! Kul att man får lite beställningar, annars får jag juh ingen lön.. vilket suger rätt hårt! :(

Måste även in till salongen där jag jobbar o prata med chefen.. eller så väntar jag med det tills imorgon för då ska jag juh jobba där iaf..

Min mobil som jag köpte verkar vara dum.. bara under natten så har batteritiden minskat från 45% till 28%... ööhh hallå man ligger inte direkt o ringer o "leker" med mobilen när man sover???!!! Skumt!

Haha om ni läste ett tidigare inlägg som jag skrev typ förra veckan så "lekte" jag lite med en Golf Vr6 på vägen.. Idag så had han hittat mej på Garaget.org o skrivit:

Du fick inte möjligtvis pisk av en svart Golf Vr6 på gamla E4an för nån vecka sen...? ;)

Hehe! Pisk vette tusan om det var, jag lekte juh bara! =P
Min lilla skruttiga Polo Gti låter mer än vad den går! HAHAHA

Nu ska jag gå o göra frukost!!

Ha en underbar dag!


Kommentarer

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0