En tyst dag

Idag blev det en tyst dag för min del.. orkade inte bry mej, men det låg o skavde inne i huvudet.

Jobbade som en galning iaf, 13 klippningar + en slingning! GAAALET mycket!
Men det var skönt på sätt o vis, fast nu är jag helt sönderkn*llad i axlarna/nacken!! =(

Efter jobbet så följde Lina med mej upp till svärmor o hämta smörgåstårta, fick två lådor med smörgåstårta & en låda med en bit chokladtårta... där sprack min viktnedgång, haha! =P Nä men jag får äta med måtta helt enkelt..
Lina fick oxå en låda med smörgåstårta! =)
Sen skjutsade svärmor oss till Luthagen där jag har min bil parkerad och så åkte vi 2 till Lina o käkade lite o snacka gojja! =D Suuupermysigt!
Lina, du är bara för bra! Så skönt att få babbla av sej lite och jag hoppas att jag inte är för jobbig... =P

Nu kollar sambo, crulle & sambos bror Markus på film, o jag ska gå o sova!

Imorgon blir det till o jobba, släktingar som vill bli fina i håret!
Men men sen ska jag bara viiiila på söndag! =)

Och föresten, Jag har INTE vaknat på fel sida idag!

Kommentarer

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0