Dålig uppdatering här!

Sorry sorry, men jag har ahaft såå mycket idag!
Vart o klippt kusin o hans blivande fru, handlat massa mat för massa pengar, haft grillning här hemma som "morsdag"-present till min mamma o sambos mamma, vi var 7 pers så det var mycket mat jag gjorde iordning.. t.o.m för mycket så vi ska grilla imorgon oxå, och det kommer nog bli över då oxå, haha!
Är helt slut!
Så nu ska jag faktsikt gå och lägga mej..

Men jag sk sälga upp några bilder från helgen imorgon kväll!

God natt!

Kommentarer
Postat av: sofie

va mysigt med grillning =) vi orkade inte grilla så vi gjorde maten inne, men vi satt ute i solen o käkade. Supermysigt, nu vill man bara ha sommar!



kram kram

2008-05-26 @ 10:12:38

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0