Borsta håret för fan

Ååhh vad jag blir less på vissa kunder, dom kommer  till salongen med GROVA tovor, nästan att en del är som halvgjorda dreads! *Suck*
Och självklart ska jag få en sån kund idag som dessutom inte alls vet hur hon ska ha det o så sitter hon o babblar med sin kompis som står brevid... det skulle inte vara för kort men det slitna skulle bort.. när jag visade vad som var slitet ja då var det tydligen för mycket.. Hon skulle ha lugg men inte bara snelugg utan man skulle kunna ha den rakt ner oxå men den fick inte vara kort.. o till råga på allt så säger hon när jag är klar: Du kan nog ta lite mera...

Då måste du betala mera sa jag och plus att jag är sen.. Okej nä men det är nog bra såhär, sa hon...

GAAAAHHH, jag blir tokig!!! HAHA! Muppkund!

Kommentarer

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0