Arg som ett biiii

Idag har jag varit så arg, så arg, så arg!!!

Anledningen var denna:

Igår kom våran inneboende och hans tjej hem o dom tog ett bad..
Älskling gick o la sej o jag satt vid datan, sen gick jag upp o la mej med..
efter en stund behövde jag gå på toa och älskling skulle ta en dusch..
Vad möts vi av då i badrummet?
JOO, det var lila schampoo över halva badrummet, MITT lila silverschampoo antar jag oxå!
Det var på tvättmaskinen, på väggen, på golvet, på torkåpet & inuti torkskåpet!!
Jag fattar inte hur dom har lyckats med det !!??

Och lila schampo är juh inte direkt osynligt så dom måste juh ha sett det...

Det var väl inte bara för det här som jag var sur o arg utan det är mycket som stör mej med dom..
Vi har inte fått in nån hyra.. vi skulle få matpengar, har inte fått det, våran inneboende skulle bara ha besök av sin tjej nån gång ibland sa han.. hon är med varje gång han kommer hit... städa skulle han göra, har han inte gjort, har dom smutsig disk o det är ren disk i maskinen så plockar dom inte ur den rena disken utan ställer den smutsiga i diskhon..

Ja ni hör vad irriterad jag är!!! GGgrrrr!!!

Kom på nu att dom kanske läser min blogg.. Äh det skiter jag i!

Nu ska jag gå o avreagera mej lite för nu blev jag sur igen! HAHA


image214


Kommentarer
Postat av: Sofie

vad jobbigt gumman :/ lider med dig
kram

2008-05-12 @ 20:21:00

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0