Proppmätt

Oj oj oj.. idag blev det mycket som åkte ner i magen..

Sambons bror och hans tjej kom hit.. hade köpt med sig Rumpstek o lite annat..

Så till middag blev det rumpstek med skruvade pommes o bea, efterrätt blev deras hemmagjorda After eight-glass och massa hemmagjorda marränger.. nu är man full i magen kan jag lova! Haha!   =P

Nu sitter jag o nyser som en galning, tror jag börjar bli förkyld eller så är jag allergisk för det kliar i ögonen oxå.. Ska nog gå o ta en clarityn o se om det blir bättre.. dax o natta kudde oxå!

Imorgon slänger jag upp bilder på resten jag köpte, inte så mycket men  lite iaf!

God natt!


                    image8

Kommentarer

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0