Redan söndag! =(

Hej Hej hallå!

Helgen blev inte riktigt så som jag hade tänkt..
Skulle ha åkt till Mantorp, på GATEBIL.. Sovit i tält där o festat..
ist blev vi hemma, jag rensade lite här hemma och mamma o pappa var här.
Sen åkte vi hem till en kompis o kollade på hennes kattunge *Myyys*

Idag ska vi åka o kolla en grej, det har med det "här stora som är på G" att göra...
Imorgon kanske jag berättar mer!

Nu ska jag gå o väcka älskling och så ska vi äta frukost!
Stackarn, han kunde inte räta på sej igår kväll, gick som en gammal gubbe och jag fick leda honom in i sovrummet!
det hade låst sej i svanken.. =/ uscha!

Ha en trevlig söndag!

Puss Hej!

Kommentarer

Något på hjärtat??:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0